Ik heb sinds afgelopen augustus een red plus abonnement, in januari dit jaar ging ik over mijn 12Gb bundel heen waardoor het systeem bij Vodafone op hol sloeg, gevolg? twee weken geen internet.
Nou viel mij tijdens die periode op dat er ondanks het ontbreken van een verbinding er toch data van mijn bundel werd afgeschreven, zo rond de 50-60MB per dag. Normaal valt een dergelijk aantal MB's natuurlijk niet op, maar nu duidelijk wel (want, geen verbinding).
Zeker als ik bedenk dat mijn moeder het met 350MB per maand moet doen en mijn partner met 1,5GB is het toch enigszins vreemd dat Vodafone 50 x 30 (= 1,5GB) van mijn bundel afschrijft (even geextrapoleerd naar een hele maand) die ik gewoon niet gebruikt heb.
Ik heb hier een bericht over naar de klantenservice gestuurd, maar verder dan een melding dat de mail is ontvangen ben ik niet gekomen. Vandaar nu dit bericht hier, hebben andere gebruikers dit ook? Is het standaard procedure?
Of ben ik door een storing (die Vodafone overigens ontkent) op een of andere datazwendel gestuit?