987123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechtste website ooit

Beste mensen van vodafone

Dit is met afstand de slechtste website die ik in hele lange tijd heb gebruikt. En wel om de volgende reden.

Het is onmogelijk om contact met jullie op te nemen. Telefonsich en per chat zijn jullie deze dagen of buiten kantooruren niet bereikbaar, dat is nog te begrijpen. Er is echter ook nergens een e-mailadres of contactformulier te vinden! Stel je vraag maar via twitter, wordt er dan gezegd. Dat gaat natuurlijk nooit lukken in 180 tekens of weet ik hoeveel dat er precies zijn. Als ik dan een kort berichtje stuur komt er gewoon geen reactie! Belachelijk. Ik ben klant bij jullie maar kan gewoon via geen enkele manier met jullie in contact komen. Nooit heb ik zulke slechte service gehad.

Daarom bij deze maar even op het forum. Hopelijk leest iemand van jullie dit en kom ik zo met jullie in contact. Ik heb namelijk een probleem. Ik heb een prepaid simkaart. Na inloggen op deze website werd mij herhaaldelijk gevraagd om me te registreren, en daar zou ik dan misschien wel een cadeautje bij ontvangen. Na geregistreerd te hebben blijkt dit cadeautje een extra tegoed van 0 euro te zijn. Dat voelt nogal als een dikke middelvinger. Zeker gezien het hernieuwde verzoek tot registreren na een volgend bezoek aan de website.

Volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker bij jullie. Mag ik alsjeblieft gewoon weer via e-mail met jullie communiceren? En kunnen jullie niet van die rare acties met 0 euro tegoed en weet ik veel wat allemaal doen. Contact met jullie zou me helemaal geen tijd moeten kosten, maar in plaats daarvan zit ik nu al veel te veel van mijn tijd te verdoen aan het zoeken naar contactopties en een normaal werkende site.

Graag uw reactie
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste 987123,

Allereerst welkom op het forum. Jammer dat je deze ervaring met ons hebt.
Onze telefonische klantenservice is bereikbaar van Ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur en op Za. van 8.00 - 18.00 uur. Buiten deze tijden om staan onze collega's 24/7 voor je klaar op Twitter/Facebook en chat.

Normaal gesproken krijg je na het registreren van een nieuwe prepaid simkaart € 5,- gratis tegoed. Hoelang heb je je prepaid simkaart al in gebruik?
987123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Serkan,

Bedankt voor je reactie en je antwoord. Dit maakt een hoop goed. Hiermee weet ik genoeg.

Mvg
robhaenen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
:@Diensten? Dat woord kennen jullie niet eens!!
Wat een puinhoop,
ik deel dit graag met anderen.
Vodafone is gewoon in slaap gesukkeld,
jammer dat ik jullie niet wakker krijg zelfs na op mijn eigen kosten met jullie Ierse directeur te hebben gesproken.
Die beloofde van alles,
nu zit ze weer in de pub, denk ik
Veel plezier, ik neem m
orgen n andere provider.
Iemand/ bedrijf die wel doet wat hij beloofd.
Vodafone is a mess !


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @robhaenen

Jammer om dit te horen :(. Ik zelf vindt de service van Vodafone topie. (Twiter en Facebook) reageren ze gewoon terug en dat in 24/7! Ik bel ze bijna amper en dan vindt ik de telefonist aan de lijn ook fijn.

Je bent nog altijd welkom! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic