IK heb laatste dagen even zitten spelen met de telefoon qua netwerkmodus.
Zo heb ik deze van automatisch afgehaald en eerst vast ingestel op UMTS/3G, eigenlijk geen verbinding.
Omdat dat netwerk volgens jullie slecht is maar wordt uitgebreid, heb ik toen de telefoon vastgezet op GSM als netwerkmodus. Hier gaf het wel eens aan dat er verbinding was, maar ook dit was zeer zwak.
Sterker nog, toen ik vervolgens met de telefoon ergens naar toe ging, kreeg ik op een gegeven moment een sms-je van mijn voicemail.
Thuis de telefoon weer ingesteld op automatische netwerkmodus, maar ik kon met geen mogelijkheid de voicemail afluisteren binnen. dit heb ik buiten op straat moeten doen met een zeer slechte verbinding.
Tot een aantal maanden terug was het geen probleem verbinding te krijgen met mijn vodafone gsm. Met twee andere telefoons in ons gezin is geen enkel probleem, dit zijn netwerken van KPN en van T-Mobile.
Omdat het mij niet om UMTS gaat maar puur spraak, is het mijn mening dat er voor mij geen nieuwe infrastructuur moet worden uitgebreid, maar dat er iets mis is met de 'oude' infrastructuur.
Hoor graag of er nog iets aan gedaan kan worden.