goeie avond,
heeft er iemand ervaring met het aanmelding van een nieuwe simkaart (prepaid). de oude past niet meer is het nieuwe toestel. 4 weken geleden een nieuwe voor schoonvader aangevraagd. deze kreeg hij netjes enkele dagen later binnen.
de woensdag erop geprobeerd aan te melden op my vodafone, maar dat gaat niet met prepaid. dus klantenservice gebeld. alles doorgegeven, en de nieuwe kaart zou het na 24h moeten doen. maar nee. woensdag erop gebeld.
“o, er is iets blijven hangen in het systeem. moet je aanvraag doorsturen naar de technische afdeling. dit duurt 1 tot 5 werkdagen.” ik had wel een mail gekregen dat er een case was aangemaakt. 5 werkdagen later, je raad het, nog steeds geen bereik op de nieuwe kaart.
ik weer bellen. "nee, het kan wel 10 werdagen duren”. dus weer wachten. en schoonpa maar met twee telefoons lopen. nu inmiddels 4 weken na het aanvragen van de simkaart. krijg ik een appje van schoonpa dat vodafone gebeld heeft en dat het goed komt, maar wanneer dat hadden ze niet gezegd. ik zou wel een mailtje krijgen maar daar moest ik maar geen aandacht aan geven.
nee, in de mail staat dat mijn case gesloten is en afgehandeld. en alles is opgeslagen en terug te bekijken op my vodafone. "wij hopen dat we je goed hebben geholpen”. nou wat denken jullie?
en op my vodafone is niks te zien. dat zal ook niet werken met prepaid neem ik aan?