Ik heb vandaag een nieuwe simkaart ontvangen.
Alleen als ik die wil activeren via internet (vodafone.nl/simkaart) staat er in My Vodafone "Er zijn geen nieuwe simkaarten beschikbaar om te activeren.".
Dan maar het 0800 nummer bellen wat in de brief stond om te activeren. Alles alvast gepakt wat je nodig hebt, maar tot mijn verbazing krijg je helaas een standaard bandje die zegt dat je het zelf kan activeren op vodafone.nl/simkaart en dan wordt de verbinding verbroken. Waarom er dan in de brief staat dat je je legitimatie, klantnummer, bankgegevens etc. moet hebben snap ik niet helemaal.
Dan maar het 0900 nummer proberen. In het menu naar simkaart activeren gegaan en dan begint hetzelfde verhaal als bij het 0800 nummer en wordt de verbinding verbroken.
Nouja dan maar gewoon een ander menu kiezen (optie 7 => vragen over mobiel), maarja het was extreem druk en duurde ook wel heel erg lang dus dan maar eerst hier vragen. Zijn er nog andere opties om de simkaart te activeren? Dat een forum-medewerker iets kan doen op 1 of andere manier dat het wel in My Vodafone account staat? Naar de winkel is geen optie. Die is voor ons heel ver rijden en die is toch al gesloten.