sanneberghuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim kaart kwijt

hallo.

ik ben mijn sim kaart verloren.
is het mogelijk om hem te blokkeren en een nieuwe simkaart te bestellen met hetzelfde telefoon nummer?

groetjes!
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Sanne,

Als je een abonnment hebt kun je een nieuwe simkaart krijgen met hetzelfde nummer. Bij Prepaid kan het alleen als je je gegevens geregistreerd hebt op My Vodafone. Anders is niet te bewijzen dat de kaart van jou was.
morvann

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb momenteel precies hetzelfde probleem, maar ik weet niet hoe ik mijn simkaart kan deblokkeren. zou je me misschien kunnen helpen?

Morvann
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi morvann,

Neem even contact op met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen de simkaart voor je deblokkeren.

Marlieke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mensen van vodafone,

Kan iemand mij helpen, ik ben momenteel in het buitenland. Ik had een tijdelijke buitenlandse simkaart besteld.
Nu ben ik in de tussentijd mijn eigen vodafone simkaart kwijt geraakt. Nu wil ik graag een nieuwe bestellen en laten opsturen of laten ophalen, als dit snel geregeld kan worden. Ik ben zelf dus niet in staat om 1. Zelf contact op te nemen met de vodafone klanten service, 2. Langs te gaan bij een vodafone winkel...
Vodafone chat werkt momenteel niet.
Wie kan mij helpen, hoe ik dit kan oplossen?

Tot slot wil ik het meedelen, dat ik het raar vind dat het zoveel moeite moet kosten om je eigen simkaart te blokkeren en te bestellen zonder daarvoor persoonlijk langs te gaan en of mobiele telefoon kosten aan te pas komen.

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Marlieke,

Dit is een erg lastige situatie. Laat hem op je huis adres bezorgen. Iemand moet vervolgens de simkaart voor je activeren en opsturen... Ivm veiligheids redenen kan dit echt niet simpeler.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic