chiel1974

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sensation doet niets meer

gisteren mijn htc sensation nog gewoon gebruikt. ik haal hem later uit mijn zak om te bellen, en hij doet helemaal niets meer. gaat niet meer aan, opladen gaat ook niet en ook de harde reset werkt niet. accu er de hele nacht uit geaten maar ook geen effect. hij is nog geen maand oud maar ben de bon kwijt.  iemand een oplossing ?
5 Reacties 5
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi chiel1974,

Excuus dat je nog geen reactie van ons hebt gekregen, ik zag dat je vraag al een tijdje open stond.
Wellicht is mijn vraag overbodig, maar is het probleem dat je meldt nog relevant?

Mocht dat niet zo zijn kan ik het topic sluiten en verwijderen namelijk, we zijn een beetje aan het opruimen 😛

Alvast bedankt!

Chris

Moderator
Vodafone Forum

lotus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ik zit voor t eerst op de forum en weet niet goed hoe t werkt.
Ik heb een HTC sensation toestel vanaf juli 2011. Vanmiddag ging hij vanzelf uit en nu wil hij niet meer aan.
Zwart scherm en reageert op niks. ook niet de factory reset. Wat moet ik doen?

Groet Lotus
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Dag Lotus,

Ik heb niet direct een oplossing voor je maar wel een tip.
Je hebt een reactie gepost op vraag die in juli is gesteld, daar heeft Chris op gereageerd.

De kans dat je hier een antwoord op krijgt is klein, ik denk dat het handiger is en sneller gaat als je een nieuw Topic opent.

Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
lotus schreef:
Beste,

Ik zit voor t eerst op de forum en weet niet goed hoe t werkt.
Ik heb een HTC sensation toestel vanaf juli 2011. Vanmiddag ging hij vanzelf uit en nu wil hij niet meer aan.
Zwart scherm en reageert op niks. ook niet de factory reset. Wat moet ik doen?

Groet Lotus

Hallo Lotus,

leg hem eens een half uur aan de lader en druk dan op de power-knop.

Doet hij dan nog steeds niets?
basvandeven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Heb precies het zelfde probleem. Eerst viel m'n sensation een paar keer uit alsof er geen stroom meer in de accu zat. Nu doet hij helemaal niets meer. Bij aansluiten aan de lader gaat wel het orange lampje branden, wordt ook na een paar uur groen maar kan vervolgens de telefoon niet aanzetten. Ben trouwens ook de aankoop bon kwijt. Is dit formuliertje nergens op te vragen via vodafone?

Bas vd Ven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic