hendrie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

samsung s4 mini start steeds op

goeden dag,

ik heb al 2 jaar een s4 mini. sinds een half jaar wordt deze af en toe een keer warm. als ik de accu er een 15 min uit haalde en weer opnieuw opstarte was alles weer in orde.
vanmorgen haalde ik hem van de lader en toen begon hij gelijk met opnieuw op te starten. wel een soort korte versie van herstart. als hij weer helemaal opgestart is gaat ie weer uit en begint weer optestarten. dit gaat oneindig door. ook de accu was binnen 2 uur pier leeg. ik heb de accu er tussen door een half uur uitgehad maar dit hielp niks. ik heb hem uitgezet en weer volledig opgeladen. daarna heb ik alles WIFI, data gegevens, spaarstand endergelijke uitgezet. toen bleef hij aanstaan. daarna heb ik alles 1 voor 1 weer aangezet en zodra ik de wifi of de data weer aanzet start hij gelijk weer opnieuw op.

wat kan ik hier nu mee doen???

vriendelijke groet,

Hendrie van Ee
11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Mijn eerste vermoeden gaat naar de batterij, de problemen die je merkt hoor ik vaker en daarbij is de batterij opgebold. Is dit bij jou het geval? Je zou nog even via het instellingen menu kijken onder het kopje batterij welke processen bezig zijn op je smartphone (of je kunt via en batteij saver of en batterij dokter eens meer details bekijken, deze zijn te downloaden via de Google Play Store).
hendrie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
goeden dag,

ik snap er niet veel meer van. gisteren kon ik de telefoon eigenlijk niet gebruiken. tot ik gisteravond nog een keer de wifi gebruikte en hij gewoon aan bleef. en sinds dien start hij niet meer opnieuw op. hij wordt nog wel warm zodra de data gegevens aan staat.
de accu is niet opgebold. daar is niks aan te zien. ik zal eens een batterij dokter opzoeken en kijken.
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan tevens ook een software issue zijn. Je zou ook eens het toestel kunnen terug zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet daarbij niet een back up te maken van het toestel.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Mocht je en reset maken van je toestel dan kun je en back up maken via Samsung Kies. Apps worden wel verwijderd maar kunnen opnieuw worden geïnstalleerd via de Play Store (ook betaalde apps als je maar met hetzelfde account inlogt waarmee je deze hebt gekocht).

We horen graag van je terug hoe het ervoor staat.
hendrie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ben gisteren maar naar de winkel gegaan. en de telefoon te reparatie aangeboden. hij is daar voor verzekerd. volgens de verkoopster was het toestel wat vochtig van binnen. dus maar even afwachten....
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Top ! Hopelijk is je toestel snel terug van reparatie.

Knap werk van haar dat ze merkte dat er en beetje vocht het toestel is ingelopen ;)!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@hendrie heb je al een update voor ons? Is je toestel inmiddels gerepareerd?
hendrie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik was het alweer helemaal vergeten om de uitkomst hier te melden.
mijn toestel was binnen een week weer terug van de reparatie! ze hebben het moederbordmodule vervangen. dat was ook nog eens fabrieksgarantie! helemaal top!
het toestel werkt ook weer naar behoren.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aah kijk zo horen we het graag :)! Goed om te weten dat je probleem is opgelost , heb je nog vragen stel ze gerust op het forum.

Nog een fijne avond verder.
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te horen!!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic