Wesgro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy tab s geen data verbinding na ontwaken uit slaapstand

Hallo lezers, wanneer ik mijn galaxy tab s opstart heb ik een perfecte 4g data verbinding in de regio Veldhoven.
wanneer ik de tab opstart uit de slaapstand is de verbinding 9 an de 10 keer verbroken, en maakt dan ook geen verbinding meer. Wanneer ik de tab geheel uitschakel en onieuw opstart maakt hij weer wel verbinding met 4g!!
Heeft iemand mssn een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt vor het mee denken.

Groet Wesley

2 Reacties 2
stephans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi, ik heb hetzelfde probleem (omgeving rotterdam). Na het opstarten van de tablet heb ik een goede 4g verbinding (buiten blijft deze stabiel goed) maar zodra ik in de buurt van een wifi signaal kom (meestal binnen) gaat het fout dan blijft de verbinding vol staan en het icoontje 4 g ook alleen laad de tablet geen webistes meer. Het pijltje onder het icoontje van de 4g naar boven blijft knipperen (upload) maar de het pijltje naar beneden (download) gaat uit. Dit alles gebeurd wanneer ik de wifi uit heb staan. We hebben een kpn data abbonement erin gedaan en deze werkt perfect. VODAFONE hoe kan dit en wat kunnen we doen om dit te verhelpen?
Wesgro
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stephans, wat jij omschrijft van dat 4g symbool met die pijltjes, is precies wat erbij mij ook gebeurd!
Heeft er iemand een oplossing hier voor? Vodafone?!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic