Ellen92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy ace schakelt zichzelf aan en uit

Hallo,
ik heb nu al bijna driekwart jaar mijn Samsung galaxy ace en sinds vorige week dinsdag (15-1) vertoont hij ineens kuren. Hij schakelt zichzelf regelmatig spontaan uit en start gelijk weer opnieuw op. Ik heb dinsdag geen updates o.i.d. gedaan en er is ook geen patroon te ontdekken in wanneer hij uitgaat: 's nachts, overdag, als ik wifi aan heb, als ik op mobiel internet zit, als ik ermee bezig ben en als het scherm uit is. Via de chat had ik contact met een medewerker die stelde dat er sinds die dinsdag meerdere klachten binnen waren gekomen over het spontaan opnieuw opstarten van samsung galaxy ace. De medewerker heeft mijn gegevens opgenomen en zei dat de technische dienst ermee bezig was. Van vrijdag tot zondag is het niet gebeurd: ik dacht dat het over was. De mederwerk zei namelijk dat ze het vermoeden hadden dat het aan het netwerk van Vodafone lag. Echter, sinds maandag is het probleem weer terug.
Hebben jullie al enig idee wat er aan de hand is, en hebben meer mensen hier last van?
Ik hoop dat dit probleem snel verholpen zal zijn,
Ellen
5 Reacties 5
Sandra61

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds 2 dagen het zelfde probleem. Het toestel heb ik ontvangen eind mei 2012. Nooit eerder problemen gehad. Nu gaat hij elke 15 minuten uit en gaat weer aan. Dus elke keer vraagt hij ook om een pincode..Heb al gegoogled op dit probleem en het komt dus best vaak voor.
 
Volgens het toestel zijn er geen updates. Ik vind het erg vervelend en hoop dat er gauw een antwoord op komt.
De gegevens van mijn telefoon zijn:
Galaxy Ace GT55830
android 2.3.6
Kernelversie 2.6.35.7
 
Alvast hartelijk bedankt voor de medewerking
 
Met vriendelijke groet
Sandra
rooomilde

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn samsung galaxy ace  schakelt ook spontaan  aan en uit.
ook kan hij de hele dag aan de oplader liggen en als hij dan weer aangezet word is hij binnen de korste keren weer leeg.
ook loopt hij constant vast.
wat kan ik hier aan doen , mijn abbonement loopt tot september 2013
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
rooomilde schreef:
mijn samsung galaxy ace schakelt ook spontaan aan en uit.
ook kan hij de hele dag aan de oplader liggen en als hij dan weer aangezet word is hij binnen de korste keren weer leeg.
ook loopt hij constant vast.
wat kan ik hier aan doen , mijn abbonement loopt tot september 2013

Hoi Rooomilde, welkom op het Vodafone forum. Dat klinkt niet echt best. Ik adviseer je om op een PC of laptop het programma Samsung Kies te downloaden. Nadat je dat gedaan hebt kun je het toestel koppelen met de USB kabel. Kijk eens of er een update beschikbaar is voor het toestel.

Laat me even weten of het gelukt is.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Sandra61 schreef:
Ik heb sinds 2 dagen het zelfde probleem. Het toestel heb ik ontvangen eind mei 2012. Nooit eerder problemen gehad. Nu gaat hij elke 15 minuten uit en gaat weer aan. Dus elke keer vraagt hij ook om een pincode..Heb al gegoogled op dit probleem en het komt dus best vaak voor.

Volgens het toestel zijn er geen updates. Ik vind het erg vervelend en hoop dat er gauw een antwoord op komt.
De gegevens van mijn telefoon zijn:
Galaxy Ace GT55830
android 2.3.6
Kernelversie 2.6.35.7

Alvast hartelijk bedankt voor de medewerking

Met vriendelijke groet
Sandra
Hoi Sandra,

Welkom op het forum. Ik adviseer je om op een PC of laptop het programma Samsung Kies te downloaden. Nadat je dat gedaan hebt kun je het toestel koppelen met de USB kabel. Kijk eens of er een update beschikbaar is voor het toestel.

Laat me even weten of het gelukt is.
lsluijter

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zie ook "Samsung Ace GT-S5830i gaat vanzelf aan en uit" iets verder in dit forum, dat gaat over zelfde probleem.
 
KIES heeft geen nieuw software level.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic