NiekEsendam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

s3 toestel geblokkeerd ivm mcaffee blokkade

Mijn Samsung s3 heeft zich zelf net geblokkeerd vanwege veiligheids redenen nu moet ik een pincode invullen maar heb geen idee waar en hoe die is! dan kan je een mail naar jezelf sturen maar die krijg ik nooit binnen

wat nu??? en via myvodafone of dat soort onzin wordt je helemaal niks wijzer!!!!!
4 Reacties 4
JoostA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook hetzelfde probleem. Opeens was mijn s3 geblokkeerd. Ik had hem daarvoor gewoon in me zak zitten. Ik heb een mailtje ontvangen. Die pincode ingevoerd en uiteindelijk is niks gelukt. Zelfs een pukcode zorgde er niet voor dat ik binnen kwam. Het lijkt alsof hij alles niet pakt ofso en steeds om een pincode blijft vragen. Is er een oplossing?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Niek en Joost,

Ik raad jullie aan hierover even contact met onze klantenservice op te nemen. Zie ook het volgende topic.
cygnus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit hetzelfde met Norton mobile security. De SIM kaart had ik uit de telefoon gehaald en er weer in gestopt, daarna ging de boel op slot. Van alles geprobeerd, maar helaas zonder succes.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als het om Norton gaat zul je het beste even contact kunt leggen met hun. Vodafone maakt namelijk gebruik van McAfee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic