jpamrutten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

registreren lukt niet

Ik kan me nie registreren met mijn mobiele nummer. Ik krijg wel een tijdelijkwachtwoord bij My Vodafone. Als ik me wil registreren (account aanmaken) verschijnt de 'zandloper' die constant blijft. Ik heb het nummer al meer dan een jaar.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Zo te zien blijft dus de zandloper draaien. Heb je even een andere browser geprobeerd? Zoals Google Chrome of Edge om te kijken of het probleem niet aan de browser ligt.
Raul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hen een SIM only, die ik gebruik in een MIFI. Hoe kan ik me dan aanmelden vor mijnvodafone? Het lijkt dat dat gaat via een sms, maar die komt op mijn 06 niet aan (want zit in een mifi-router, en niet in een telefoon.
jpamrutten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag,

Ook op GoogleChrome lukt het niet.

Zou het kunnen dat mijn telefoonnummer door mijn werkgver 'beheerd' wordt? Maar dan zou ik verwachten dat er een nette terugmelding komt.
Anonymous
Niet van toepassing
ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen het account voor je aanmaken.
als het een zakelijk nummer is dan dient de contactpersoon van het bedrijf als eerste een account aan te maken. Daarna kan hij of zij iedereen in het bedrijf uitnodigen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic