Julius arends

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

red together en red extra onder zelfde klantnummer

Hoi wij hebben red together afgesloten en voor de kinderen red together extra 

nu staat het niet onder dezelfde klantnummer   Maar allemaal onder aparte klantennummers  en kunnen wij dus in de app niet activeren als groep 

hierdoor worden we niet allemaal in de app verbonden en kunnen de kids nog niet op internet 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Julius arends . Welkom hier! 

Goed dat je aan de bel trekt. Dit moet anders. Gaat het om compleet nieuwe abonnementen of waren dit al losse abonnementen en heb je ze omgezet naar de REd Together abonnementen? 

Hoe dan ook, zou je me alle telefoonnummers waar het om gaat in een privébericht kunnen sturen? Dan duik ik er voor je in 🙂 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Julius arends 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik las dit ook al van iemand anders, zie deze topic (laatste pagina en het laatste bericht). Het is echt schandalig dat Vodafone hier een fout in maakt. Ze verkopen dit abonnement al ruim een jaar en dan zou je toch verwachten dat ze zelf weten hoe het werkt. Je moet namelijk allemaal op eenzelfde klantnummer staan anders kan je niet eens gebruik maken van 1 bundel. 

Geef aub in je profielinstellingen alle gegevens die Vodafone vraagt en dan kan iemand van Vodafone je wellicht verder helpen (daarom noem ik nu ook Lycke, die werkt voor Vodafone en weet dat gelijk van deze vraag). Wat in te vullen, en waar, kijk hier


​​​@Lycke Vodafone - zou jij eens willen informeren waarom er nu fouten worden gemaakt met dit abonnement. Jammer dat dit nu alweer gebeurd (goed, zijn er maar 2 op deze gehele community, maar het is niet netjes). 

Julius arends
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi dank u voor de reactie is ga meteen invullen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Julius arends . Welkom hier! 

Goed dat je aan de bel trekt. Dit moet anders. Gaat het om compleet nieuwe abonnementen of waren dit al losse abonnementen en heb je ze omgezet naar de REd Together abonnementen? 

Hoe dan ook, zou je me alle telefoonnummers waar het om gaat in een privébericht kunnen sturen? Dan duik ik er voor je in 🙂 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Even melden, een privé bericht kan je sturen via deze link:
https://forum.vodafone.nl/members/lycke-vodafone-90183

En dan even boven klikken op STUUR BERICHT (dus niet hier op de community schrijven, want dit kan iedereen lezen) 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic