Urbanstuds

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rare rekening?

Hoi ik heb nu sinds kort de Samsung Galaxy S4 en heb vodafone Red. Ik heb enkel dat er iedere maand rond de 20 euro buiten mijn bundel overheen komt, terwijl ik onbeperkt kan bellen en smsen + ik heb 2 GB waarvan ik iedere maand 500 mb van overhoud. Ik heb niet naar nummers gebeld of gesmst die extra kosten met zich meebrengen..

Ik vind dit naar want ik betaal nu al maanden extra geld zonder dat ik weet waarvoor. Ik had dit bij mijn oude toestel en abbonement(vodafone) ook. Ik ben dus erg benieuwd wat dit betekend.

Net zoals dat de belcompany zei dat ik 38 euro per maand zou moeten betalen maar mijn vaste abbonement kosten zijn 50,12..
Ik ga niet bellen naar de klantenservice want dat gaat mij weer 10 cent per minuut kosten en de vorige keer hing ik er bijna 20 minuten aan. In de winkel willen ze niet helpen want ik moet "de klantenservice bellen".

Los het op. Of ik stap over op een andere provider. Ik wil niet nog langer extra kosten.
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @Urbanstuds

Hier op het Forum hebben wij geen inzage in rekeningen van klanten. En ook niet in individuele klantgegevens. Alle kosten zijn nauwkeurig gespecificeerd op jouw uitgebreide factuur in het PDF-formaat. Die kun je inzien door in te loggen via de MyVodafone website (de rode header bovenaan deze Forum-webpagina). En vervolgens te kiezen voor Rekeningen en Inzien Mijn Rekeningen. Klik op de factuur van de betreffende maand. En download deze vervolgens naar het geheugen van jouw desktop-computer of laptop. Dan kun je de uitgebreide factuur zorgvuldig bestuderen. En nagaan waardoor die extra kosten zijn ontstaan. Daarna kun je maatregelen nemen om die extra kosten in de toekomst te voorkomen.

Kijk ook op http://www.payinfo.nl om na te gaan of jouw nul-zes-nummer (onbewust en ongewenst) is aangemeld voor betaalde Content Media services of voor dure premium-sms-diensten.
Dat gebeurt vaker dan je denkt.
Daar kun je tevens jouw nul-zes-nummer laten blokkeren voor dit soort pepedure, ongewenste Content Media diensten.

Het bellen naar de Vodafone klantenservice is kosteloos met jouw Vodafone RED-abonnement. Telefoonnummer: 1201

Bedankt voor het toekennen van kudo's aan dit antwoord, door op het duimpje-omhoog-button te klikken.

Succes !

Netwerker
Urbanstuds
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer genoeg staan de extra kosten onder "overige kosten" en ik kan niet inzien wat voor extra kosten. Ik heb payinfo gecheckt en ik heb geen lopende abbonementen.

Ik zal straks dan wel even naar de klantenservice bellen voor meer informatie.

Dankjewel voor het reageren 🙂
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @Urbanstuds

Je kunt ook nog naar beneden scrollen want alle kosten op je rekening worden gespecificeerd. Je factuur bestaat uit meerdere pagina's, dus gewoon even door scrollen tot het kopje "overige kosten".
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.