Hallo
@Urbanstuds Hier op het Forum hebben wij geen inzage in rekeningen van klanten. En ook niet in individuele klantgegevens. Alle kosten zijn nauwkeurig gespecificeerd op jouw uitgebreide factuur in het PDF-formaat. Die kun je inzien door in te loggen via de MyVodafone website (de rode header bovenaan deze Forum-webpagina). En vervolgens te kiezen voor Rekeningen en Inzien Mijn Rekeningen. Klik op de factuur van de betreffende maand. En download deze vervolgens naar het geheugen van jouw desktop-computer of laptop. Dan kun je de uitgebreide factuur zorgvuldig bestuderen. En nagaan waardoor die extra kosten zijn ontstaan. Daarna kun je maatregelen nemen om die extra kosten in de toekomst te voorkomen.
Kijk ook op
http://www.payinfo.nl om na te gaan of jouw nul-zes-nummer (onbewust en ongewenst) is aangemeld voor betaalde Content Media services of voor dure premium-sms-diensten.
Dat gebeurt vaker dan je denkt.
Daar kun je tevens jouw nul-zes-nummer laten blokkeren voor dit soort pepedure, ongewenste Content Media diensten.
Het bellen naar de Vodafone klantenservice is kosteloos met jouw Vodafone RED-abonnement. Telefoonnummer: 1201
Bedankt voor het toekennen van kudo's aan dit antwoord, door op het duimpje-omhoog-button te klikken.
Succes !
Netwerker