cocktoha

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

"branded" HTC Desire HD

Hallo,

Ik wil heel graag van het "branding" van de vodafone af op mijn HTC Desires HD, heb al verscheidene keren naar VF support gemaild, maar blijkbaar heeft dat geen waarde bij VF , na 10 jaar klant te zijn, blijkbaar is weg ook echt weg als klant en kun je het schudden.

Ik heb van een Aacount Manager van VF (waarvoor ik ruim 700 account voor heb afgesloten) als dank je een HTC Desire HD gekregen, maar helaas is deze "branded" VF logo, encrypted bootloader, enz.
Hij is NIET gelocked en kan gebruikt worden met alle providers, maar ik wil er een custom rom opzetten zodat ik lekker een beetje kan spelen en wat tools kan proberen, maar zoals gezegd willen ze mij blijkbaar niet meer helpen (dat zegt ook weer wat over VF). ik heb van alles geprobeerd ,zelfs HTC bied een oplossing voor het unlocken van de bootloader, maar zij vertellen mij dat ik toch de hulp van VF nodig hebt, is er iemand op dit forum die mij de juiste kant op kan sturen of misschien zelfs helpen?

alle opties die te vinden zijn (en ik heb alles al geprobeerd) werken niet, kan zelfs de de bootloader info niet laten verschijnen.

help!

**bleep**
3 Reacties 3
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Heb je al eens op xda gekeken: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=754

volgens mij begon htc de bootloaders te locken met de sensation en de hd kwam voor de sensation dus dat zou geen probleem moeten zijn. ik zou gewoon even rondkijken op xda naar wat guides over hoe je een custom rom en recovery kunt flashen en hoe je een "nandroid" backup kunt creeren om zo als het fout gaat weer eenvoudig naar je vorige rom en instellingen terug komt en hoe je je toestel kan s-offen (alleen met s-off kan je volledige unbranden)

je zal je zelf een beetje moeten inlezen, ik had(heb) ooit de originele desire en volgens mij is de hd niet veel anders en ging alles relatief eenvoudig omdat de beveiligingen toen niet super ingewikkeld waren
cocktoha
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
 
Dank je, maar zoals ik al zei, ik heb alles al geprobeerd, ook alles wat op xda staat, en je hebt gelijk de beveiliging was toen inderdaad een beetje lek, maar dat was na frodo 2.2 gedicht, ik zit nu op 2.3.6 (gingerbread) en het is vrijwel onmogelijk zonder de hulp van de VF bronnen, zelfs HTC europe kan mij niet helpen simpelweg omdat VF er aan te pas moet komen..
 
evengoed bedankt
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ik kan me dat echt niet voorstellen, heb je deze stappen gevolgd:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2168500
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic