Ronaldbn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

probleem met order

Ik heb per ongeluk in alle haast een cijfertje verkeerd opgelezen bij bestellen van mijn nieuw abbonement.

Net nog eens gecontroleerd bij orderstatus maar inderdaad, waar een 8 staat moet dus een letter B staan.

stom stom stom van mezelf! Gefrustreerde kat

Kan iemand van webcare mij even bellen misschien?
 
Zelf heb ik al geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar ik krijg niemand te spreken alleen een keuzemenu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb ten eerste je bericht verplaatst, het heeft namelijk niks te maken het het netwerk. Het nummer dat je moet bellen om je bestelling aan te passen is 0800 020 00 43

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hi Ronald,
 
Dan moet je even 1201 bellen. Vanuit het forum kunnen ze dergelijke zaken niet behandelen.
Zullen sowieso niet naar je bellen, want tja, het is forum he, geen call center.
 
Nee maar 1201, daar krijg je iemand aan de lijn.
Ronaldbn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steef,
Ik heb nu nog een Hi abo. Dan heeft bellen met 1201 voor mij geen nut he
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb ten eerste je bericht verplaatst, het heeft namelijk niks te maken het het netwerk. Het nummer dat je moet bellen om je bestelling aan te passen is 0800 020 00 43
Ronaldbn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt ik heb net gebeld het is opgelost
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic