Monique_Peer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

privenumners

De laatste week heb ik ontdekt dat als er een privenumner mij belt mijn telefoon niet overgaat. De niet storen modus staat niet aan en heb ook niets geblokkeerd. Soms is het wel handig maar wil ook weten hoe ik dit kan veranderen zodat de telefoon wel gewoon overgaat.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt in het toestel onder het icoontje van de telefoon naar de instellingen toe gaan om te zien of je dit soort nummers hebt geblokkeerd.
Monique_Peer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar zoals ik al zei in het bericht heb ik niets geblokkeerd staan in mijn telefoon.
Anonymous
Niet van toepassing
Oke dan raad ik je aan om een kruistest uit te voeren en een simwissel. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type merk en telefoon en een werkende in de jouwe. Vervolgens dien je geheim te bellen naar de nummers om te zien wat er dan gebeurt. (dit kun je ook uitvoeren in een Vodafone winkel, mijn collega's helpen je hiermee graag verder.
Mocht het de simkaart zijn dan kunt u meteen een simwissel doen)

Mocht het dan nog niet geholpen hebben dan dient er een onderzoek geplaatst te worden. Hiervoor zijn de tijdstippen nodig dat er geprobeerd is met het geheime nummer te bellen naar u. Indien u weet wie dit is ook graag samen met eventueel het nummer wat hierachter zit. Het onderzoek kan geplaatst worden via de klantenservice.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Monique_Peer , is het nog gelukt met de tips van Steven-?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Monique_Peer , we hebben niets meer van je gehoord. Over 48 uur zullen we dit topic sluiten, je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk is het probleem inmiddels al verholpen!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic