GKnight74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goedendag,

elke maand op de 24e kreeg ik een 1+1 gb bundel voor 10 euro beltegoed. Nu ben ik een dag te laat met 10 euro erop zetten. ben ik de aktie nu kwijt?

mvg gijs
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi GKnight74
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nee hoor, je bent deze niet kwijt. Het kan zijn dat Vodafone het nu niet heeft kunnen afschrijven dus dan zit je weer op je normale tarieven van You. Om weer 1GB + 1GB extra te willen krijgen moet je weer opnieuw 1GB sturen naar 4000. Want de actie loopt nog door t/m 31 Maart 2019. Wat er daarna gaat gebeuren staat nog niet op de website.

Controleer nog even in je My Vodafone of echt die 1GB er niet op zit als al je het nog niet zeker weet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Wil je hem weer aanzetten, bekijk dan deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi GKnight74
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nee hoor, je bent deze niet kwijt. Het kan zijn dat Vodafone het nu niet heeft kunnen afschrijven dus dan zit je weer op je normale tarieven van You. Om weer 1GB + 1GB extra te willen krijgen moet je weer opnieuw 1GB sturen naar 4000. Want de actie loopt nog door t/m 31 Maart 2019. Wat er daarna gaat gebeuren staat nog niet op de website.

Controleer nog even in je My Vodafone of echt die 1GB er niet op zit als al je het nog niet zeker weet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Wil je hem weer aanzetten, bekijk dan deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het kunnen vinden via My Vodafone of heb je alsnog contact opgenomen met mijn collega's GKnight74?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic