outlaw36

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid kaart maar geen verbinding

hiephoi,
vandaag een prepaid kaart gekocht voor op mijn tablet...
instellingen die via mobiel netwerken bekeken...alles staat ingevuld behalve server  proxy en poort zelfde ingesteld als mms-proxy en mms-poort.
Ik vind daarna ook niets in draadloos toegangspunten instellen en beheren waar je alle draadloos verbindingen kunt zien.
Graag goede raad en of advies. grtzz jos
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Je gebruikt wel als toegangspunt office.vodafone.nl ?
 
En het is wel een prepaid DATA-kaart, niet een gewone prepaidkaart?
outlaw36
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
he martin,
het is een kaart voor internet op mijn tablet,die nam ik mee naar de belcompagny(winkel) dus ik neem aan dat ze wel weten wat ze mee geven...maarreuh ik ga vandaag naar een vodafone winkel,ik vind het niet rijmen bij wat er op de verpakking staat: snel en simpel in 3 stappen online...
Ik laat zeker de oplossing cq fout hier achter...
 
grtzz jos
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
outlaw36 schreef:
he martin,
het is een kaart voor internet op mijn tablet,die nam ik mee naar de belcompagny(winkel) dus ik neem aan dat ze wel weten wat ze mee geven...maarreuh ik ga vandaag naar een vodafone winkel,ik vind het niet rijmen bij wat er op de verpakking staat: snel en simpel in 3 stappen online...
Ik laat zeker de oplossing cq fout hier achter...
 
grtzz jos
Erm.... beetje wazige post als ik eerlijk mag zijn. Martin vraagt dit om je verder te helpen. Net zoals jij in de eerste post vroeg om raad/advies.
Dit bespaart je misschien een ritje naar de Belcompany.  In ieder geval ben ik ook wel benieuwd naar wat er verkeerd is.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic