Daniyella

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen van kpn naar Vodafone

Ik zag dat er momenteel mooie Sim Only aanbiedingen zijn.
B.v. de RED voor 2 jaar nu voor 24 euro per maand waarbij je onbeperkt kunt bellen en 10GB aan data heb in heel de EU. Op 26-11-17 is mijn contract afgelopen bij KPN. Nu ga ik binnenkort verhuizen (planning oktober) en wil een Ziggo tv
en internet pakket afsluiten. Die combi van Vodafone en Ziggo
geeft een extra korting van 5€ per maand en nog wat data extra en een tv pakket. Klopt dit? Wanneer kan ik overstappen naar Vodafone? Is dat 4 maanden van te voren? Zeggen jullie dan mijn ABO op bij KPN? Hoelang is deze Sim Only aanbieding van Vodafone nog geldig? En hoe zien jullie dat ik ook een Ziggo pakket afsluit per medio oktober (planning) Het pakket van 47,50 per maand van Ziggo voldoet aan de gesteld 30 Mbps toch?

Een heleboel vragen. Ik
hoor graag!
Alvast bedankt
9 Reacties 9
Hillpet

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ikzelf was al Ziggo klant, dus met het aanbod om nu over te stappen van KPN naar Ziggo/Vodafoon was ik erg blij. Heel even dan :@. Het aanbod was een Smart-L abo (Onbeperkt bellen/sms en 10GB data voor €18 als Ziggo klant). Online aangemeld, maar de web interface gaf geen mogelijkheid nummerbehoud aan te vinken :(. Op zondag geen klantenservice, en maandag was de Smart-L ineens niet meer te krijgen. Dus toch maar een RED gekozen via de klantenservice. Maar de 10GB RED is wel € 6 duurder. Helaas kon ik geen van de START abbos gebruiken want ik wil eem Multi-data SIM voor mijn iPAD. Kon niet bij START.
Bottomline: wacht niet te lang met een aanbieding, want te laat=te laat. Ook 1 dag.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Daniyella,

Onze abonnementen zijn afgelopen maandag gewijzigd. Check de nieuwe abonnementen hier: https://www.vodafone.nl/shop/
Als jij een Vodafone én het juiste Ziggo (nternet (minimaal 30 Mbit/s) en digitale TV) abonnement hebt, krijg jij inderdaad de Gratis Extra's. Let wel op: als je nu nog geen Ziggo hebt en je sluit een abonnement bij Vodafone af, krijg je geen €5,- korting per maand. Dit ontvang je alleen als nieuwe of verlengende klant. Op het moment dat jij Ziggo aanschaft (in oktober) ben je geen 'nieuwe' klant meer.

Wanneer jij nummerbehoud aanvraagt, wordt jouw abonnement bij KPN door ons opgezegd. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt: http://voda.fo/ne/85wxc. In principe moet je bij KPN blijven tot jouw contract officieel afloopt. Wanneer je eerder bij KPN weg zou willen, kun je contact opnemen met hen. Dit mogen en kunnen wij niet voor jou beslissen.

Als jij in oktober een abonnement afsluit bij Ziggo, kunnen wij via een systeem zien dat er een Vodafone én Ziggo abonnement op jouw adres staat. Vanaf dat moment ontvang jij dus de Gratis Extra's.
Daniyella
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sietske,

Bedankt voor je reactie.
Jij schrijft dit: Let wel op: als je nu nog geen Ziggo hebt en je sluit een abonnement bij Vodafone af, krijg je geen €5,- korting per maand. Dit ontvang je alleen als nieuwe of verlengende klant. Op het moment dat jij Ziggo aanschaft (in oktober) ben je geen 'nieuwe' klant meer.

Stel dat ik in oktober eerst een Ziggo aansluiting heb, en vervolgens in november een Vodafone RED Sim Only afsluit (en dus nieuw ben bij Vodafone) dan geldt de actie wel. Alleen andersom dus niet? Begrijp ik het dan goed?

Alvast bedankt,
Groet Danielle
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Daniyella,

Ik heb het nogmaals op kantoor nagevraagd en de meningen zijn verdeeld 😉
Heb jouw vraag inmiddels intern doorgezet. Wanneer ik antwoord heb, laat ik het hier weten.
Daniyella
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat fijn Sietske!
Ik hoor (lees) het wel zodra je antwoord hebt. Dank voor je tijd en inzet!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Daniyella,

Ik wilde even zeggen dat ik je niet vergeten ben.
Heb de vraag intern neergelegd, maar heb nog niet de juiste persoon weten te vinden in verband met zomervakantie.
Je hoort zo snel mogelijk van me!
Daniyella
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je tussen update Sietske!
Afgelopen week kreeg ik ook post in de brievenbus van Ziggo over deze combinatie. Ook bij de Vodafone winkel in Utrecht zag ik een stoepbordposter staan. Ik hoor het wel zodra je meer weet, nogmaals dank. Fijne dag. Groeten Danielle
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Goedemorgen Daniyella,

Ik heb eindelijk nieuws! 😉
Wanneer je eerst een Vodafone abonnement afsluit en een aantal maanden later pas een Ziggo abonnement, krijg je de €5,- korting wél.
Je krijgt dan dus alle Gratis Extra's vanaf oktober.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic