johnvlaanderen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overgedragen abonnement

geachte,

ik heb mijn vodafone abo. overgedragen aan mijn ex vrouw, ook netjes alles ingevuld.
Nu krijgt ze wel de facturen en ik niet meer, maar wel nog bij mij afschrijven, graag dit goed zetten.
kan ook niet meer in de my vodafone want is nu gekoppeld aan haar emailadres.
graag pm
4 Reacties 4
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste johnvlaanderen,

Hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice hier op het forum kan niemand je hiermee helpen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
johnvlaanderen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
handig als al 9 keer de verbinding word verbroken omdat het druk is, en wel 45 cent aftikken elke keer. mn ex heeft het vodafone nummer he.........
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Je zou het eens kunnen proberen via de Live Chat johnvlaanderen deze vind je via, www.vodafone.nl/support/contact/

Laat je het ons nog weten? Fijne avond verder.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
johnvlaanderen

Ik heb je topic gesloten. Lees voordat je een bericht plaatst aub de regels door. Mocht je er telefonisch echt niet doorheen komen kun je inderdaad ook chatten, of contact opnemen via Twitter/Facebook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic