Willeke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overdragen contract

Hallo!
 
Mijn ouders hebben een paar dagen geleden hun telefoonabonnement aan mij overgedragen via de e-mail. Hoe lang duurt het ongeveer voordat alles is verwerkt? Ik wil namelijk mijn contract verlengen (en nog even snel die aanbieding van 10GB meepikken 😉 ). Dit kan denk ik niet tegelijk met de overdracht omdat het dan een rommeltje wordt? 
 
Groetjes, Willeke
2 Reacties 2
José43

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Willeke,
 
Ik zou even een privébericht sturen via facebook of twitter of de klantenservice bellen. Hier kunnen de mensen van vodafone toch geen gegevens vrage van jouw persoonlijk. Die 10GB is heerlijk om mee te surfen. Eindelijk weer eens ''onbeperkte'' internetten, want met die 200 mb bundeltjes kom ik niet ver. 

Ik las net hier op het forum dat je Lumia 920 uit is! Jammer dat ik nog niet kan verlengen:(:( 
 
Adios, José
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Willeke schreef:
Hallo!

Mijn ouders hebben een paar dagen geleden hun telefoonabonnement aan mij overgedragen via de e-mail. Hoe lang duurt het ongeveer voordat alles is verwerkt? Ik wil namelijk mijn contract verlengen (en nog even snel die aanbieding van 10GB meepikken 😉 ). Dit kan denk ik niet tegelijk met de overdracht omdat het dan een rommeltje wordt?

Groetjes, Willeke
Heey Willeke,

Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Met name omdat je wilt verlengen, helaas kunnen we dit niet via Twitter en Facebook 😄 Je kunt gelijk een update vragen aan 1 van mijn collega's omtrent de overname van je toestel 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic