MrRdeGroot

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

online abonnementen eerste 12 maanden 50% korting tot je op bestellen klikt en het 25% word

Hallo,
 
ik wilde een abbonement af gaan sluiten icm de iphone 5, 32Gb en het zag er heel aantrekkelijk uit met de eerste 12 maanden voor 50% van de maandelijkse kosten (iPhone Altijd € 42,50)  . Maar wanneer ik dan op bestellen druk is het ineens 25% korting op de eerste 12 maanden..ik was er bijna in getrapt. Wat is nou de juiste informatie? 25% of 50%?
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi MrRdeGroot, welkom op ons forum!

Goed opgemerkt. Het kan zijn dat dit gebeurd omdat het een iPhone abonnement ipv een Bel+SMS+Web abonnement is, maar ik vermoed eigenlijk dat het gewoon een vergissing is. Ik zoek het uit en zodra ik meer weet laat ik het je hier weten!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi MrRdeGroot, bij deze het antwoord:


  • op Bel+SMS+Web Altijd abonnementen krijg je 50% korting.
  • Op de iPhone (Altijd) abonnementen krijg je 25% korting
De info op de website bleek dus inderdaad niet te kloppen, maar het uiteindelijke percentage dat je bij het overzicht zag staan klopte wel.

Bij deze zou alles gecorrigeerd moeten zijn, bedankt voor de tip!
frivis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben er dus wel ingetrapt helaas: In december 2012 een tweejarig zakelijk abonnement afgesloten. De aanbieding van Vodafone was voor een tweejarig abonnement 50% korting gedurende het eerste jaar. Aan mijn facturen zag ik dat er maar 20% werd gegeven. Ben al 3 x naar de Vodafone winkel geweest, ca. 5x naar de klantenservice gebeld. Geen enkel succes, niemand kan zich herinneren aan de desbetreffende aanbieding. Ik werd van de winkel naar de klantenservice verwezen - en weer terug. an het kastje naar de muur. Een medewerker van de klantenservice, Tobias*knip* heeft me zelfs op zeer onaangenaam te woord gestaan aan de telefoon.
Ook mijn tweet erover werd wel beantwoord met (ongeveer): goh, is er wat mis gegaan, zeker. Op mijn direct message: wederom geen antwoord.
Ik voel me opgelicht. NOOIT MEER VODAFONE VOOR MIJ. Maar ik ga door om mijn gelijk te halen. Wordt vervolgt..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey frivis,

Wat zonde dat je korting niet klopt. Staat op je ontvangstbevestiging wel de beloofde 50%? Zo ja, dan wordt het uiteraard graag hersteld. Zo niet, dan had je dit direct na het bestellen door kunnen geven en annuleren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic