ronnieenluuk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

onbereikbaar door 4g?

Hallo, ik heb twee HTC one's met beide een VF red abonnement.
Beide toestellen maken gebruik van het 4g netwerk.
Dat ging een tijdje goed en plots was één nr. onbereikbaar, en kon er ook niet mee bellen.
Na 5 (!) keer bellen met de service:desk, batterijen amputeren, winkel bezoeken, kaartjes ruilen, aan/uitzetten, enz..
Uiteindelijk de netwerk-instelling op wcdma(3g) gezet en ik kan weer bellen en gebeld worden! Ik dacht dat het lte(4g) netwerk alleen voor data is. Mijn andere telefoon kreeg hetzelfde! Ik kreeg intussen sms'jes van VF dat mijn toestel nog niet gereed was voor Internet. Ook maar terug gezet naar 3g. En alles werkt weer! Hoe zit dit, en kan ik wel weer gebruik van het lte maken?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Ronnieenluuk,

Je toestel zou bij het binnenkomen van een oproep automatisch over moeten gaan naar 2g. Dat doet hij dus niet? Heb je al een fabrieksreset geprobeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic