bertvandewiel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummer niet zichtbaar in zakelijke myvodafone

Al sinds de portering van een van mijn nummer naar Vodafone (meer als ene jaar geleden) is deze wel zichtbaar in MyVodafone, maar kun je er niks mee. Dus niet de naamwijzigen, niet het verbruik in zien helemaal niks. Er staat alleen: Welkom bij Vodafone! Uw aanvraag voor het behoud van nummer 062395**** is verwerkt. Dit nummer is nu actief op het Vodafone netwerk. Ik heb er over gebeld, mailtjes over gestuurd, maar ben uiteindelijk niet verder gekomen dan dat het een bestaand probleem is waar aan gewerkt wordt. Het probleem is bij jullie al bekend sinds april. Ik vraag me af, hoe kan dit zo lang blijven bestaan?
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
hoi bertvandewiel,

Sorry voor de late reactie, waarschijnlijk hebben we je post over het hoofd gezien. Er moet een nieuwe My Vodafone account voor je worden aangemaakt. Hier zijn, zoals je zult begrijpen, een aantal gegevens voor nodig. Je kunt contact opnemen via twitter, facebook en hyves. Dan maken we dit voor je in orde.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic