Inmiddels zit ik al ruim 2 maanden te wachten op een oplossing voor het activeren van een nieuwe simkaart die ik besteld had tbv mijn nieuwe iphone (mede besteld vanwege de nieuwe functionaliteiten). Simkaart geleverd, maar activeren? lukt niet, ondanks alle adviezen: toestel een uur uitzetten, 30 minuten wachten, 12 uur wachten, 24 uur wachten, na 15 minuten weer proberen, herhaaldelijk contact opnemen met vodafone...
En dan wordt het muisstil, dus dan maar weer zelf contact leggen:
"Ik zie dat door een bestelling die vast hangt in het systeem, de sim niet geactiveerd kan worden. Omdat er weinig schot in uw dossier zit, heb ik de afdeling die dit soort problemen oplost, nogmaals er op gewezen dat er nog altijd geen oplossing is. Zij gaan het probleem verder onderzoeken en zo snel mogelijk voor u oplossen. "
Je raadt het al: inmiddels zijn we weer een week verder...
Tot nu toe ook geprobeerd/gemerkt:
Sim-kaart niet te vinden in account (MyVodafone)
Sim activeren via de wizard/telefoon werkt ook niet
Ticket is verdwenen uit MyVodafone, maar bestaat kennelijk nog wel
Aangedragen oplossingen (zie boven) werken ook niet
Iemand nog een suggestie (behalve weggaan bij Vodafone)?