Dijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

netwerkprobleem

Heb aan de klantenservice doorgegeven dat hier in Bemelen (postcode 6268) al lang een netwerkbereik probleem is.
Krijg vervolgens allerlei instructies om mijn telefoon anders in te stellen, maar daar ligt t niet aan. Het Vodafone bereik in bemelen is al jaren slecht. Esther van de klantenservice weigert echter eea door te geven aan de technische dienst. Ik moet maar naar n winkel gaan. Is dat klantenservice?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Dijk,

Welkom op het Vodafone Forum,

Ik rijd regelmatig via Bemelen naar Welsden en moet je gelijk geven: het netwerk in Bemelen is niet best op sommige plaatsen. Dit wordt grotendeels veroorzaakt door de ligging van het dorpje (in het heuvelland). Hierdoor is het lastig om elke plek goed te bereiken met onze masten. Uiterdaard willen we iedereen een zo optimaal mogelijke netwerkbeleving aanbieden. Daarom werken we ook constant aan ons netwerk. Soms zijn er
echter factoren waar we weinig invloed op kunnen uitoefenen.
Kijk maar eens naar dit filmpje. Dan zie je welke zaken allemaal invloed kunnen uitoefenen op ons netwerk.



Om een stabielere ontvangst te krijgen zou je je toestel kunnen instellen op 2G in plaats van 3G. Dat kan al helpen.
Ben je ervan overtuigd dat er toch iets anders aan de hand moet zijn, kijk dan eens naar deze post van Bas.

Wat betreft jouw vraag over de klantenservice: ik vind het jammer dat je het gevoel kreeg niet serieus te zijn genomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mocht je alsnog je gegevens willen doorgeven voor onderzoek, probeer het dan eens via Facebook of Twitter. Ik raad je aan om dat wel eerst de tips en instructies van Bas uit te voeren. Want anders krijg je die vragen nogmaals.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic