Renaat1974

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

my Vodafone

Bij openen van rek specificatie vaak geen verbinding.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Heb je misschien meer informatie over welke problemen je ondervindt in My Vodafone? Gaat dit om de mobiele app of via de PC?

We horen graag meer van je terug.
Tovar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij en.met mee meer my Vodafone gebruikers via de app je facturen bekijken lukt al geruime tijd niet:
Het is niet gelukt om verbinding te krijgen, probeer het later nog eens. Zowel via WiFi als met 4G.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tovar , ik heb hier getest, maar ik kan de facturen wel bekijken via de My Vodafone App. Mocht het nog steeds niet lukken dan kun je de app het beste opnieuw installeren. Werkt ook dat niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Aangezien we dit via het Forum verder niet op kunnen lossen zal ik het topic nu sluiten. Zie ook de huisregels. Op een later moment zal het topic worden gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic