Bjankske

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mms bold 9780

Ik kan geen mms versturen of ontvangen. Als ik op de site een account wil aanmaken om een servicebook opnieuw te verzenden krijg ik constant een foutmelding; "kan niet registreren op desktop computer. Gebruik uw emailaccount op uw toeste"l. Niet exact dezelfde woorden maar komt op dit neer. Heb me aangemeld op de site van blackberry maar schiet niet op, ben ten einde raad. Vind het knap vervelend dat de instellingen niet handmatig in te voeren zijn. Hoop dat U een antwoord heeft
5 Reacties 5
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dag Bjankske, welkom op het forum en fijne kerstdagen!
 
ZUllen we eerst bij de basis beginnnen? Want afgezien van je probleem en de foutmelding, geef je erg weinig info.
 
Heb je een abonnement, of gebruik je prepaid?
En bij een abo: zijn de Blackberry services geactiveerd?
En bij Prepaid: heb je Blackberyy Blox aangezet?
 
Als je namelijk geen ineternetverbinding hebt op de BB, zal MMSen inderdaad niet gaan werken.
Bjankske
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoihoi!

Ook voor jou nog een fijne Kerst!
Heb prepaid, blackberry blox staat aan, heb verbinding met BES/BIS, en t blackberry logo staat rechts boven aan mijn scherm. Ook is hij verbonden met wi-fi en vodafone netwerk... Kan voor de rest gewoon mailen, whatsapp, ping sms etc behalve mms. Hoop dat dit voldoende info is 😉

Groetjes.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
En heb je al eens een battery-pull (= accu verwijderen terwijl het toestel gewoon aanstaat) gedaan?
Bjankske
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ookal geprobeerd meerdere malen.... Simkaart al eens eruit gehaald.
Bjankske
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg trouwens steeds de foutmelding bij mms; service niet geactiveerd op netwerk...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic