l3artjustme

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn s3 laad geen afbeeldingen meer

Van de een op de andere dag laad mijn Samsung Galaxy S3 geen afbeeldingen meer op browser.
Ik kan alles doen op browser, maar als ik naar google afbeeldingen ga en ik op een foto klik blijft mijn beeld wit.
Heb al van alles geprobeerd java script staat ook aan. Wat kan ik doen?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @l3artjustme ,

Ik heb dit getest op en toestel van me en merk ook dat deze problemen geeft, het ligt waarschijnlijk aan Google niet aan jou, dus misschien dat het binnenkort gefixt is.
l3artjustme
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor je reactie ik dacht zelf dat ik weet iets fout had gedaan... hopelijk word het snel opgelost het is heel irritant
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @l3artjustme ,

Het is inderdaad vervelend. Van welke browser maak je gebruik van? Misschien dat je eens Google Chrome of de standaard webbrowser kunt testen en draai je ook up to date de laatste versie op je toestel?
l3artjustme
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik maak gewoon gebruik van de standaard browser zo ver ik weet.. via Google Chrome doet ie het wel.. dat zou ik niet weten..
als ik via instellingen -> meer -> toestel info en dan update bekijk zegt is dat alles up to date is.. kan het ook nog anders dan?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @l3artjustme ,

Dus via Google Chrome op je toestel werkt deze gewoon wel? Hmm erg vaag... Als je toestel zegt up to date ben je het ook meer kan er niet aan gedaan worden.
Misschien moet je even het volgende doen: Ga naar de standaard browser > Instellingen > Geavanceerd > JavaScript inschakelen uitvinken, werkt de afbeelding pagina wel dan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic