lekkus

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

mijn nummer is dubbel uitgegeven

Hoi, vandaag kreeg ik een sms van vodafone met de tekst : Je telefoonnummer si gewijzigd naar 31625...... , het abonnement blijft hetzelfde.

Even een kleine uitleg over de tekst, de spelfout si zat in de sms en ik heb nu niet mijn complete nummer erbij gezet.

Verder krijg ik oproepen binnen van onbekenden die echt mijn nr bellen met de verontstelling dat ze iemand anders bellen. Die dus blijkbaar mijn nr ook heeft gekregen

Ik ben geen abonnee van vodafone meer maar zit nu bij T-mobile.

Kortom hoe kan dit ??

Gr.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen een onderzoek plaatsen hiervoor bij de technische dienst. Tevens raad ik je ook aan om dit bij T-Mobile te doen. Geef daarbij ook het nummer door wat je nu hebt
Vanuit hier kan ik je helaas niet verder helpen omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen. De klantenservice kun je bereiken via 0800-0094
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen reactie meer, topic zal binnenkort worden gesloten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic