lydia

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

meldingen

Hallo,ik krijg sinds een week allerlei meldingen in mijn venster wanneer ik aan het bellen ben,tijd instellen bijv.
Waarschijnlijk komt dit omdat ik een instelling heb gewijzigd alleen weet ik niet meer wat ik veranderd heb het is alleen erg irritant.
Hoe krijg ik dit weer goed??
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @lydia,

Dat is inderdaad apart! Kun je aangeven welk model Samsung je precies hebt? Gaat het venster vanzelf weer weg bij het einde van het gesprek?
lydia
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,het gaat om een galaxy s4 mini en het gaat niet weg als het gesprek beeindigd is.
Ook vreemd dat ik steeds een beveiligingsmelding in mn scherm krijg,er staat dan onbevoegde toegang tot een beveiligd gebied is geblokkeerd...wat zou dit kunnen zijn...ik moet steeds het beleid bijwerken.

Groet,Lydia
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
De beveiligingsmelding is een bekend probleem met de S4. Dit zou echter veholpen moeten zijn met een update?
Heb je wel de laatste update op je toestel geïnstalleerd?
lydia
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

De updates doet ie automatisch en dan geeft ie steeds aan dat het laatste beveiligingsbeleid al is uitgevoerd en dat er verder geen actie hoeft ondernomen te worden.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Kun je toch een proberen om handmatig een update te doen? Bijvoorbeeld door je toestel te koppelen aan je computer?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic