eltibelly

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klantenservice Vodafone

hallo,
 
ik loop al 2 weken naar de klantenservice te bellen maar ze zeggen elke keer weer dat het momenteen niet beschikbaar is.
ik weet niet wat hier aan de hand is. maar ik wordt dit wel een beetje beu.
ik heb al zolang problemen met vodafone.
hoe kan het dat ik de klantenservice niet te pakken kan krijgen?
6 Reacties 6
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Eltibelly,

welk nummer draai je? is dat 1200, 1201 of een ander nummer van vodafone?

Daarnaast wat krijg je te horen aan de telefoon?

Zou je me ook je 06nummer door kunnen sturen via een PM?

Groet,
Roy
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Dat is wel vreemd, als ik met mijn mobiel 1200 bel en met de vaste lijn 0654 500 100 krijg ik altijd dat menu van Vodafone...
 
Greetz,

Nez
Noisebag

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus zelfde probleem probeer nu al 3 dagen de klantenservice te bereiken en hoor constant het berichtendienst die momenteel gesloten is terwijl die overdag gewoon bereikbaar moet zijn mag ik aannemen. Ik kan niks via myvodafone regelen want die kan ik schijnbaar niet aanvragen omdat ik geen nummer heb van vodafone en alleen een data ABO voor me iPad.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Noisebag,

Kun je ook misschien de volgende gegevens wat Roy om vroeg invullen:

  • Welk nummer draai je? is dat 1200, 1201 of een ander nummer van vodafone?
  • Wat voor optie kies je in het menu?
  • Daarnaast wat krijg je te horen aan de telefoon?
  • Zou je me ook je 06nummer door kunnen sturen via een Private Message?
Alvast bedankt!
ppl69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb het zelfde probleem.

Zit met een rekening nu die al betaald is, en bij Vodafone niet verwerkt is, en dat door een fout ik straks wel effe 27 euries mag dokken, schandalig!!!!
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
ppl69 schreef:
Ook ik heb het zelfde probleem.

Zit met een rekening nu die al betaald is, en bij Vodafone niet verwerkt is, en dat door een fout ik straks wel effe 27 euries mag dokken, schandalig!!!!`
 
ppl69,
 
Je bent je er van bewust dat je reageert op een Topic waar al een maand geen reactie op is gekomen?
Trouwens 27 euro, als je dat schandalig vind....Waar mensen zich zoal druk over maken. Er zijn wel ergere dingen in het leven..
 
But that's just my 2 cents,
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic