Hoe kan het zijn, dat er iets fout gaat bij de post en ik nu al een week op bericht zit te wachten en u het bericht krijg dat de vermissing 10-15 dagen gaat duren!
jullie geven zelf aan zakelijke klanten te zijn met postnl. nadat mijn pakketje niet is afgeleverd heb ik met postNL gebeld en hebben ze aangegeven dat het verkeerd is gegaan op hun sorteercentrum....
de procedure is vervolgens dat IK als consument met jullie moet bellen om een verzoek tot vermissing in te dienen! terwijl jullie/postNL de fout hebben gemaakt.
vervolgens hang ik half uur in de wacht en krijg ik een week later pas de melding dat het in behandeling is genomen dat het vanaf NU nog 10 tot 15 dagen duurt!
Die telefoon is ontzettend veel waard. Ik heb het er benauwd van. Ik vind dit geen stijl, zo ga je niet met klanten om!
aan de telefoon wordt doodleuk gezegd dat dit nou eenmaal de procedure is en dat het ook niet de schuld van vodafone is, maar de schuld van postNL. dat is een hele professionele reactie! maar niet heus.....
het is ook niet MIJN schuld! ik verleng mij abo en krijg vervolgens mijn telefoon niet binnen en moet zelf een onderzoek gaan aanvragen!?
kan ik de hele boel nog annuleren? ik heb daar toch 7 dagen de tijd voor, na ontvangst? nou aangezien ik het niet ontvangen heb, zit ik nog in deze annuleringsperiode?
dan stap ik per direct over naar een andere provider. ik wacht eerst dit vermissingsonderzoek waar ik NIKS aan kan doen af en ga dan verdere stappen ondernemen.
Dit is niet klantvriendelijk en totaal absurd... dat jullie dit durven! dat betaamd van geen enkele klantvriendelijkheid of meedenken.
Ik hoop snel reactie te ontvangen. Ik werk hard voor mijn geld en ben benieuwd hoe jullie zelf zouden reageren als zo's dure telefoon ergens in een magazijn/sorteercentrum ligt weg te rotten en waar ik als consument dadelijk voor op mag draaien.
Bij PostNL geven ze aan dat er een verkeerd document gescand is en dat er geen handtekening is geplaatst, dat lijkt me toch voldoende om uit te sluiten dat ik het pakketje wel ontvangen heb!
ps: een kopie van dit bericht is richting consumentenbond en klachten en kassa gegaan.