tcc1999

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

is er een storing???

hoi woon in hilversum en geen bereik meer!!
9 Reacties 9
Drea_01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen, ik ben in Den Haag en heb sinds vanmorgen 1uur geen bereik. Wat is er nu weer?
Francois

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier in de regio helmond/deurne/asten ook geen verbinding sinds ongeveer 01:00 uur. Ook al contact gezocht via twitter, maar geen antwoord tot op heden.
Peus205

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Momenteel heb ik slaapdienst in Zetten en daar heb ik vanaf 0.00uur geen internet meer.
Zojuist geprobeerd om handmatig op het netwerk van Vodafone te registreren, maar dat kan ook al niet.
Bellen, smsen en internetten gaat allemaal niet.. Ook is er niets over terug te vinden op de site van Vodafone!!!!!!
Jean

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou om 04:44 wakker gebeld worden. Ik kwam er om 06:15 achter dat ik geen netwerk had in Amersfoort.
Dan kan je wel blijven bellen... maar neem ik natuurlijk niet aan.
 
Dank u Vodafone.
Mede namens mijn collega's die van 06:15 tot 07:00 hebben mogen wachten tot ik op mijn werk was.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Beste iedereen,

Het klopt dat er op dit ogenblik een storing is.

Deze wordt door onze technici behandeld. Helaas kunnen wij verder niks doen, dan afwachten.

Groetjes,
Frank1970

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als de storing al zo lang duurt en landelijk blijkt te zijn (Rijswijk geen bereik) waarom is hier dan niets over terug te vinden op de storingspagina?!?
 
Is het zo moeilijk dit even  toe te voegen?
Lady-92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook WEER problemen met het vodafone netwerk, ik kan niet bellen/smsen maar ik heb wel internet.
Ben blij dat ik over 2 dagen overstap naar TMobile
KRPW

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al de hele ochtend in Midden-Drenthe en Assen geen netwerk.
Bij handmatig contact maken met het netwerk wordt gemeld dat dit met deze SIM-kaart niet is toegestaan.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Het is vervelend dat jullie dit probleem momenteel ondervinden, maar zoals Moderator Roy al aangaf zijn wij ermee bezig om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij hebben net de melding gekregen van de technische dienst dat het probleem in onderzoek is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic