Ik heb al een tijdje exact hetzelfde probleem: het begon zoals gezegd dat bij het insteken van de stekker in de lighting adapter, 1 seconde opladen en daarna niet meer. Ik heb al een andere lader gestest en een andere kabel... zelfde resultaat. Het lijkt er op, dat de stekker er nét niet ver genoeg in blijft zitten. Wel een soort workaround gevonden, namelijk de stekker met redelijke kracht in de foon drukken en dan de kabel om de foon trekken, zodat de connector strak in de connector blijft zitten. Ik ben bij de Vodafone winkel langsgeweest om te kijken wat we hieraan konden doen... Aangezien ik er geen aanvullende verzekering bij heb genomen, zou dit betekenen dat ik mijn telefoon 2 weken!! kwijt ben als deze ter reparatie opgestuurd wordt... op de vraag of er niets te regelen viel met een leen- of huurtoestel, om die periode te overbruggen, werd gezegd dat dit zonder verzekering niet mogelijk is... Beetje teleurstellend, ik had iets meer inlevingsvermogen als een bedrijf van Vodafone verwacht. Kortom, heeft iemand nog suggesties hoe dit opgelost kan worden, zonder dat ik mijn connectiviteit met de buitenwereld 2 weken hoef te missen? Volgens mij is het toesten nu een maand of 5 oud.