jofien

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet met prepaid

Hallo, ik heb een prepaidtelefoon met wifi, nu heb ik afgelopen vrijdag mijn blox gewijzig naar 1g abonnement voor 14,95 per maand. dit is inmiddels afgeschreven van mijn prepaid tegoed, maar zodra ik mijn woning verlaat en buiten het bereik van mijn eigen intrnetadres kom heb ik zoals voorheen geen internet meer. Moet ik misscien nog iets in mijn telefoon veranderen? of gaat er nu iets niet helemaal goed? of ik snap er helemaal niks van :-{
4 Reacties 4
Maroucha

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
heb je wel je packetgegevens aan staan als je alleen wifi aan hebt staan doet hij het niet..
jofien
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waar kan ik dat vinden?
Maroucha

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sorry ik lees het nu pas. Wat voor telefoon heb je? Ik heb een samsung en dan ga je naar instellingen en dan bij mij naar ''meer instellingen'' maar het kan er ook gewoon al bij staan je moet dan naar draadloos en netwerken en daar staat ergens weer mobiele netwerken als je daarheen gaat staat er ''mobiele gegevens'' en ''roaming'' de mobiele gegevens moet je aanzetten. roaming heb ik altijd uit staan dat is volgens mij niet nodig. succes!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik denk dat Maroucha op de goede weg zit 🙂 Kijk als je een ander toestel hebt even op handleidingen.vodafone.nl, daar vind je voor de meeste toestellen een duidelijk handleiding. En mocht je ooit op je nummer een internetblokkade hebben laten zetten om dat je eerder nooit een BloX nam, dan sms even "internet gebruik aan" naar nr 4000 en zet dan je toestel uit&aan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic