SuzyQ

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone via Vodafone of iStore?

Binnenkort loopt mijn abonnement af. Ik wil graag verlengen en de iPhone 5 erbij kopen. Dit kan gewoon via Vodafone, maar ook direct in de iStore. Qua prijs maakt het niks uit. Wat raden jullie aan, en waarom?
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik denk niet dat ik als moderator de juiste persoon ben om hier advies over te geven. Dat wordt zo'n gevalletje "wij van WC eend" 😉

Hebben anderen misschien ervaring of advies dat ze willen delen?
MrRdeGroot

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb mijne bij vodafone gekocht (in de winkel met abbo), maar was er een met een kapot scherm..heb nu na 10 dagen nog steeds geen nieuwe..als ik al een nieuwe krijg..ik krijg blijkbaar een nieuwe telefoon, maar geen nieuw doosje..oftewel het serienummer zal niet overeenkomen met die van de telefoon. Dus als je slim bent koop je een iphone bij de istore, dan kunnen zij gelijk zien of die goed is of niet als je hem daar gelijk uit de verpakking haalt.
 
edit : heb net mijn hele verhaal ook gepost onder "iPhone 5 gekocht in de winkel, was kapot, na 10 dagen nog geen nieuwe"
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi SuzyQ,

Heb je inmiddels al iets ondernomen? Al een iPhone 5 in bezit? Deel je ervaringen hier, wellicht kunnen we van elkaar leren:). Je kunt in ieder geval je mening geven over de manier waarop je de iPhone 5 in bezit hebt gekregen;)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic