Beste vodafone,
Hoe begin je een bericht wanneer je irritatie level aardig bereikt is?!
Allereerst heb ik mijn telefoon laten maken by Dynalogic omdat mijn iphone5s gewoon was gebogen!
Toen kreeg ik een leentelefoon (2,5week) die constant uit viel en vaak geen internet had. Als ik langs de vodafone winkel ging (waar je notabene je abonnement hebt afgesloten) werd ik weggestuurd want zij kunnen me ook niet helpen. Dan denk je top hier betaal ik dus elke maand 75euro voor!!
Vervolgens krijg ik een gehele nieuwe telefoon, wat is je eerste reactie? Top service!
Nou ik kan je uit die droom helpen. Mijn telefoon start continu opnieuw op, blijft op het apple logo hangen en wordt vervolgens blauw waardoor die weer opnieuw gaat opstarten enzovoort enzovoort.
Nu snap je dat je bij dynalogic op zijn vroegst pas over een paar dagen een telefoon krijgt, naast dat je dynalogic niet eens kan bellen, want zoals ik al zei mijn telefoon doet t niet.
Maar ik heb wel bijles vandaag en ik kan niet eens bij het telefoonnummer van die gene. Want zelfs mijn itunes herkent mijn iPhone nu niet.
Ohja wanneer ik na de vodafone winkel ga moet ik zelf de verzekering regelen. Terwijl ik die bij VODAFONE afsluit met mijn abonnement.
Clue van het verhaal, mijn telefoon is nog steeds stuk. Als vervolg ben ik niet bereikbaar. de VODAFONE winkel helpt mij niet, terwijl ik wel elke maand keurig VIJFENZEVENTIG euro aan jullie betaal.
Mijn vraag: Hoe dit nu op te lossen?
Met vriendelijke groet,
Geerle