Hermanmb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 5 wifi probleem

Ik zie mijn wifi netwerk wel kan het wachtwoord invullen maar dan gaat hij er niet op. Heb het toestel net een dag. Is dit een bekent probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hermanmb
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het wifi netwerk verwijderd en toen opnieuw toegevoegd en nu gaat het wel. Bedankt voor het snelle antwoord.

Tel gisteren in kampen gehaald en was nog nooit zo snel weer de winkel uit. Plus punt te opzichte van woensdag.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Herman, zou het misschien kunnen dat er een beveiling in je router aan staat, bv MAC filtering? Kun je trouwens met geen enkel wifi-netwerk verbinden of alleen met dat bij jou thuis niet?
Hermanmb
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het wifi netwerk verwijderd en toen opnieuw toegevoegd en nu gaat het wel. Bedankt voor het snelle antwoord.

Tel gisteren in kampen gehaald en was nog nooit zo snel weer de winkel uit. Plus punt te opzichte van woensdag.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goed om te horen dat het al weer zo snel opgelost was 🙂
Veel plezier met je nieuwe toestel dan!
vatax2009

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds er afgelopen vrijdag een monteur van kpn is geweest en mijn experiabox V8 heeft gereset,omdat mijn internet en tv niet werkten....kan ik geen verbinding meer maken met wifi met mijn Iphone 5.Ik heb een vodafone abonnement.Ik geef het juiste wachtwoord in,maar dat werkt niet meer?Verder kan ik het netwerk ook niet verwijderen omdat er bij mij geen pijltje achter staat?Ik heb ook slechte internetverbinding via vodafone..staat vaak op GPRS en geeft aan geen internet verbinding...heel vervelend dus allemaal...wie kan mij helpen??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @vatax2009

Je geeft 2 dingen aan

- Je voert het juiste wachtwoord in, maar dat werkt niet meer. Kun je uitleggen wat er precies niet werkt? Krijg je een foutmelding? Gebeurt er niks? Heb je het toestel eens opnieuw aangezet?
- Sinds de monteur langs is geweest werkt internet niet meer op je iPhone 5. Werkt het op andere apparaten wel? En is de iPhone het enige apparaat waarop je deze problemen ervaart?

Ik wil graag mijn best doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk geholpen wordt maar het is dan wel belangrijk dat je zoveel mogelijk informatie op het forum vermeldt. 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic