AstridG schreef:
Jaouad schreef:
Beste Sido,
Wij hebben via alle wegen ons probleem kenbaar gemaakt.
Ook lees ik dat dit niet de juiste plaats is voor een klacht maar ja wat moeten we anders we weten het ook niet meer.
Rich schreef:
Sido, Vodafone crew,
dit zijn de waardeloze ervaringen die ik op dit moment heb met vodafone - op het forum staan overigens ook andere klachten..
Ik heb helemaal geen zin om iedere dag de klantenservice te bellen....ik heb wel wat beters te doen
Het is zeker erg vervelend als het mobiele netwerk in jouw omgeving niet aan jouw verwachtingen voldoet. En natuurlijk is het vervelend om daar steeds opnieuw melding van te moeten maken. Dat begrijp ik.
Jullie zijn ook van harte welkom om jullie ervaringen te delen via het Vodafone Forum. Graag zelfs.
Verwacht via deze weg alleen geen dingen die we niet waar kunnen maken. Zoals gezegd kunnen we individuele klachten niet behandelen.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie een dergelijk probleem zouden aanpakken. Wat zouden jullie doen als je Vodafone was?
========================================================================================================
1) De helpdesk beter opleiden - vaak weet de helpdesk net zoveel als een klant met een klacht
2) Klanten serieus nemen
3) Klantenservice stuurt je langs de winkel - winkel stuurt je weer terug
4) Waar maken wat je zegt - Klantenservice geeft aan dat ze terugbellen, ik heb nog nooit een telefoontje teruggehad
5) Netwerkproblemen adequaat oplossen
6) via andere kanalen klachten kunnen behandelen (bijv forum..)
7) KlantenSERVICE - het woord zegt het al
😎 etc etc
Die zijn een paar ideeen om te beginnen.....overigens wacht ik nog steeds op een oplossing mbt mijn 3G?