jansloots234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[iPhone 4S] nieuw activeren zonder originele simkaart

Goedemiddag,

Minder dan 2 weken geleden heb ik nieuw een Iphone 4s besteld en daarbij kreeg ik een postpaid micro simcard 88k.
Nu ben ik deze simkaart verloren en schijnt het dat ik alleen met die simkaart mijn iphone kan activeren!
Ik houd niet zo van Jailbreaks en dat soort, dus hoe kan ik dit oplossen?

Mvg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Goeiemiddag Jan,

Je hoeft je Iphone niet te gaan jailbreaken omdat je je sim kwijt bent, je kunt hem alleen niet NU activeren, want daarvoor heb je inderdaad je sim nodig.
Wat je kunt doen:

• Via Vodafone een nieuwe simkaart aanvragen. Als je naar de winkel gaat (met legitimatie) gaat het sneller, dan kunnen zij jou een nieuwe simkaart geven die op jouw eigen nummer staat. Dit is bij abonnementen gratis.
Zodra je deze simkaart hebt, kun je je Iphone activeren met een originele simkaart van Vodafone.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Goeiemiddag Jan,

Je hoeft je Iphone niet te gaan jailbreaken omdat je je sim kwijt bent, je kunt hem alleen niet NU activeren, want daarvoor heb je inderdaad je sim nodig.
Wat je kunt doen:

• Via Vodafone een nieuwe simkaart aanvragen. Als je naar de winkel gaat (met legitimatie) gaat het sneller, dan kunnen zij jou een nieuwe simkaart geven die op jouw eigen nummer staat. Dit is bij abonnementen gratis.
Zodra je deze simkaart hebt, kun je je Iphone activeren met een originele simkaart van Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic