jesseschouten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iCloud inloggegevens worden verkeerd gegeven

ik heb net mijn iPhone 5 moeten resetten na een fout bij het updaten van iOS, nu wil ik mijn iCloud back up terug zetten en die is er ook gewoon, na tijdens het opstarten 2 keer mijn Apple ID te hebben gegeven moet ik nu nog een laaste keer alleen mijn wachtwoord geven hierbij (zou) mijn iPhone zelf mijn email adres al moeten geven, het probleem is nu dat er telkens een ander email adres word gegeven en al die email adressen zijn niet van mij maar (waarschijnlijk) van andere gebruikers, ik kan hier nergens mijn eigen email adres ingeven of selecteren en nu kan ik mijn back up dus niet terug zetten, ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft want ik kan op internet helemaal niks vinden.
 
alvast bedankt!
Jesse
 
2 Reacties 2
jesseschouten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toevoeging:
 

ik kan deze stap ook niet overslaan, telkens als ik op overslaan klik kom ik op dezelfde pagina 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoe heb je hem gereset? Via itunes? Normaal gesproken zou je ook moeten kunnen synchroniseren via iTunes zelf.
Ik raad je aan om nogmaals een herstel te doen met de telefoon aan itunes gekoppeld. Ik heb daar zelf nooit problemen mee gehad.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic