rvreeswijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc one

Hoi,
Ik heb sinds een maand of twee een htc one, ben niet blij met het functioneren van de internetfuncties. Eigenlijk is er altijd wel wat. In het begin deed mijn wifi het thuis perfect, maar op mijn werk niet, en mobiel niet, nu doet het het eigenlijk alleen op mijn werk nog maar via hotspots van kpn. Mobiel zowel in binnen en buitenland(zit veel in Duitsland) geeft aan dat de dienst niet beschikbaar is. Heb nieuwe apn ingesteld, haalt niks uit. Thuis geeft het toestel aan gewoon wifi verbinding te hebben, maar kan geen internet gebruiken. Geen enkele functie die internet vereist. Thuis heb ik internet via de Duitse Telekom. Heb ook al telefonisch contact gehad, werd mij geadviseerd thuis de wifi kanalen aan te passen, heb ze alle 13 geprobeerd, haalt niks uit. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Wat kan ik doen?
Mvg, Robbin
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Rvreeswijk,

Allereerst welkom op het forum.

Het is mij even niet helemaal duidelijk. Ondervind je problemen met je Wi-Fi verbinding en het mobiele datanetwerk van Vodafone? Dit zijn namelijk 2 verschillende dingen.

Zijn er andere apparaten die wel verbindingen krijgen met het Wi-Fi netwerk?
rvreeswijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo SeR,

Dat is inderdaad het geval, ik heb thuis problemen met wifi en onderweg met het mobiele zowel duitse als nederlandse datanetwerk. Op dit moment kan ik geen van drie gebruiken, terwijl ik op mijn werk gewoon gebruik kan maken van wifi hotspots. In het begin had ik dáár juist weer problemen mee en kon ik thuis gewoon wifi gebruiken. Het mobiele datanetwerk heb ik een tijdje gewoon probleemloos kunnen gebruiken, zowel in nederland als in duitsland, maar maakt de laatste week ook geen verbinding meer. Kortom ik heb altijd wel ergens gehannes mee en op het moment is het helemaal drie keer niks. Mijn vrouw heeft tegelijk met mij een lg aangeschaft en heeft geen enkel probleem met wifi thuis.

Groeten, Robbin
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Mijn nieuwe tablet kon laatst ook op wifi netwerk geen verbinding maken, toen probeerde ik via de tablet in de router te komen dat lukte na een aantal pogingen, toen zag ik dat mijn tablet op lokaal stond ingesteld, niets lukte om die instelling te wijzigen, toen de router maar terug naar de fabrieksinstellingen gezet en daarna gewoon verbinding....

Voor data zie http://forum.vodafone.nl/t5/HTC/HTC-One-verliest-data-connectie/td-p/100798
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Naast het advies van ArHu raad ik ook aan om het toestel zelf eens te backuppen en dan naar fabrieksinstellingen te zetten. Dit omdat je én problemen hebt met wifi (en je vrouw niet) én problemen met het mobiele netwerk in zowel NL als DE. Mocht dat niet helpen, probeer het eens met een andere simkaart in je toestel. Het zou ook kunnen dat het een hardware probleem is met je toestel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic