peterg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc one x

htc one x gaat niet aan met knopje bovenop ...

alleen de lampjes van de onderste knoppen lichten op 

soms na een aantal keer drukken gaat ie opeens aan en soms zie ik twee schermen vaag door elkaar 

de telefoon is twee weken oud ....

wat kan dit zijn ???
 
groeten Peter
5 Reacties 5
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey peterg,
 
Heb je het toestel al een keer gesynchroniseerd met HTC Sync via je PC of laptop ?
 
Mocht dit geen oplossing zijn is het misschien raadzaam om je toestel ter reparatie aan te bieden in de Vodafone winkel !
 
Grtz
Lenrmeerssen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb de zelfde problemen met mijn htc one x. De problemen zijn denk  ik gekomen door de laatste update of door het aansluiten met de pc. Het beeldscherm geeft rare kleuren als je van lock scherm afgaat. Ook als ik bijv een app open of sluit krijg ik van htc een bericht dat er problemen zijn met het systeem.
 
Wat moet ik doen en valt dit onder de garantie.
 
Groet,
 
R
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Lenrmeerssen, dat zou niet mogen voorkomen. Wanneer het toestel problemen blijft geven, kijk dan eerst of dit komt door een bepaalde app. Gaat het om verschillende apps of fouten in het Androidbesturingssysteem, dan kun je overwegen om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Sla wel eerst al je apps / gegevens op, want je raakt bij die procedure alles kwijt. Helpt dit niet, bied je toestel dan aan ter reparatie. Als je je toestel bij Vodafone gekocht hebt, dan kan dat via elke Vodafone winkel. Of dit onder de garantie valt kan ik op afstand niet aangeven, maar wanneer de oorzaak in een fabricagefout ligt, dan mag je daar wel van uit gaan.
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Lenrmeersen,
 
Is het probleem al opgelost met het toestel ?
Heb je een upate ?
 
Grtz
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Peterg,
 
Wat is de stand van zaken met je toestel ? Is het al opgelost of kan de Vodafone winkel je misschien verder helpen ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic