hmeerveld

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc one opladen lukt niet en scherm kantelt zomaar

heeft iemand ooit problemen gehad met de Htc One, dat als je m wilt opladen dat hij dan zegt: sluit de officiele lader aan, en dat hij de app "auto" zomaar opstart, of dat hij het scherm kantelt, en niet meer recht krijgt...
 
5 Reacties 5
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
alles bij elkaar klinkt het alsof er ergens een kortsluiting is rond de usb connector, is ie misschien nat geworden? probeer de usb connector een aantal malen krachtig erin en eruit te doen (wel voorzichtig blijven)
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Gebruik je en Officiële oplader? En kijk of er misschien stof in de USB poort zit, het kan ook zijn dat je de oplader van je toestel in de buurt van water of andere kortsluiting bronnen hebt geplaatst. 
 
Probeer anders voorzichtig de lader er toch volledig in te doen.
 
Groet: ^PS
hmeerveld
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik gebruik zeker de originele oplader..
ik kan mij niet herinneren dat de telefoon nat geweest is, en stof zou kunnen maar hoe
krijg je dat er helemaal uit.. mijn vorige htc zat ook altijd wel stof in de usb poort en die heb ik 2 jaar gehad...
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Zoals ik zei met de kabel over de contacten raspen. Ik weet niet precies welke maar als twee specifieke contacten kortsluiten wordt de carmode geactiveerd....
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Als vele opties niet werken is het echter tijd om je toestel eens te laten controleren want als dit nog steeds problemen laat zien is er weinig zelf te doen.
 
(Let wel op met enige kosten die kunnen worden berekend bij en reparatie)
 
Groet: ^PS
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic