hartogwil

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hogerekening buiten bundel

is het mogelijk als een iemand turks kaartje heb die je gebruik in nederland dat toch kosten buiten je bundel krijg van je bellen smsjes verstuurd aan mijn buiten bundel te zien wel is dat niet raar ...de pesoon zeg dat hij in duitsland is met een turks kaartje
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hartogwil ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het ligt er maar aan welk abonnement je hebt bij Vodafone. Heb je een START abonnement dan heb je een X aantal belminuten en onbeperkt sms'en binnen Nederland. Bellen en sms'en vanuit Nederland naar de EU valt buiten je bundel. Bekijk hieronder alle tarieven.

Heb je een RED abonnement bij Vodafone dan heb je onbeperkt bellen binnen Nederland en elke maand 100 belminuten waarmee je vanuit Nederland naar nummer in de EU kunt bellen. Kom je daar buiten dan krijg je ook weer extra kosten, zie tarieven Vodafone RED.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is op deze manier.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hartogwil ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het ligt er maar aan welk abonnement je hebt bij Vodafone. Heb je een START abonnement dan heb je een X aantal belminuten en onbeperkt sms'en binnen Nederland. Bellen en sms'en vanuit Nederland naar de EU valt buiten je bundel. Bekijk hieronder alle tarieven.

Heb je een RED abonnement bij Vodafone dan heb je onbeperkt bellen binnen Nederland en elke maand 100 belminuten waarmee je vanuit Nederland naar nummer in de EU kunt bellen. Kom je daar buiten dan krijg je ook weer extra kosten, zie tarieven Vodafone RED.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is op deze manier.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic