joiendewaard

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hogere rekening in februari

Mijn rekening is abnormaal hoger dan normaal... ik snap er niks van!
1 Reactie 1
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@joiendewaard

Het forum is voor en door Vodafone klanten. Klanten hebben geen inzage in je factuur. Er zijn ook een aantal medewerkers van Vodafone aanwezig alleen hebben deze geen mogelijkheid om je verder te helpen i.v.m. privacygevoelige informatie etc.

Vodafone kun je bereiken via Twitter, Facebook, via de chat & e-mail of telefonisch via 1201.

Het verstandigste is om even te kijken of je in de specificatie van je factuur vreemde bedragen voorbij ziet komen. Is het bijvoorbeeld meer dataverkeer, telefoongesprekken naar 09xx nummers etc. waardoor het bedrag hoger is uitgevallen? Je telefoonspecificatie kun je nakijken via My Vodafone.

Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic