joostl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

help, telefoon kwijt in mexico en kan niet inloggen

Ik ben op vakantie in mexico en ben mijn telefoon kwijt geraakt. Ik probeerde net in te loggen om het nummer te blokkeren, maar mijn nummer wordt niet herkend. Ik heb vlak voor vertrek mijn abbonement omgezet naar een 0-uren abonoment, maar met behoud van nummer. 
Ik mag/kan van mijn hotel niet buiten mexico bellen, dus via dit forum of mail is mijn enige communicatiemogelijkheid. Ik weet nu niet of een mexicaan op mijn (dure via nederland) telefoon kan bellen/internetten. graag hulp asap!
bvd Joost
4 Reacties 4
joostl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
tsja, mailen gaat dus ook niet omdat je daarvoor ingelogd moet zijn :S

joostl
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten. Maar op het Forum en Twitter bereik je ons 24/7.

yeah right...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi, Joost.

In contact staan met de Smartphone Crew van Vodafone werkt zeker wel om dit probleem op te lossen.
Wel vervelend dat je toestel kwijt is :(.
De Smartphone Crew is Online via Twitter Facebook of gewoon de telefoon mailen mag ook!
Meer kan ik er niet van maken misschien dat en Moderator hierover nog advies kan geven.

Groet: Samsung Expert
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Klopt, via Twitter en Facebook krijg je 24/7 een reactie en kunnen we de meeste vragen over je abonnement, waaronder het blokkeren ervan bij diefstal of verlies, direct voor je regelen.

Het forum is voor vragen die specifiek over jouw abonnement gaan minder geschikt. Het forum draait vooral om algemene informatie, toesteltips, en netwerkinformatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic