Hoi
Mukkus Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Geloof me, dit zal niet goed zijn. Bij mij staat er bij 1 GB gewoon 7,50 euro. Ik verwacht dan ook dat er iets mis gaat met de connectie van je My Vodafone en de app. Het lijkt me handig om naar die pagina terug te gaan, waar je die 0,00 euro ziet staan, en dan rechts boven in beeld, te klikken op 24/7 en dan te kiezen voor Feedback. Dan krijg je de mogelijkheid om aan te geven dat er iets niet klopt.
Log anders eens in via
My Vodafone. Kijk online of je deze zelfde verkeerde info ziet staan. En anders toch even bellen met de
klantenservice van Vodafone. Zoals je zelf al schrijft, bellen met 1201.
Ga er niet vanuit dat het 0,00 euro is en ook niet denken dat het er staat dus is het voor jou 0,00 euro. Want je komt bedrogen uit. Mag er dan wel staan maar dat is het echt niet hoor. Je kunt het beter nog even goed vragen bij bellen dan dat je klakkeloos uitgaat van deze info
🙂